קישור ל- goto facebook page
היום 27.04.2024, 16:38. באתר "מילים" 652 פוסטים ובהם 820,428 מילים. { לשם השוואה: לפי ה'ויקיפדיה' בתנ"ך כולו יש 306,757 מילים...}
קטגוריות
  • אין קטגוריות


[3.4.3.2] מירי, הסודנים והסרטן…

30 באוגוסט, 2020

.

קישור ישיר

קישור ישיר אלטרנטיבי 

 

אנו מביאים בזאת קטע וידאו שצולם ביום 28.5.2012 במהלך הפגנה שאורגנה על ידי נציגי הליכוד בדרום תל-אביב ובה השמיעה מירי רגב דברים מבישים כנגד ה”סודנים” [ פליטים, מבקשי מקלט  ומהגרי עבודה שחורים ] כאילו הם “סרטן בגוף האדם”.

ולמניעת ספק להלן אותם הדברים בקולה המשתלח של מירי רגב:

miri-rwgev-sartan-3

 

לאור הביקורת הנוקבת שהוטחה במי שהלהיבה את ההמונים בדרום תל-אביב ביום 28.5.2012 בהגדירה את “הזרים – במקרה הזה “הסודנים” כאילו “הסודנים הם סרטן בגוף שלנו” דמגוגיה שפעלה את פעולתה חיש מהר וחיש קל, כאשר חלק מהמאזינים לנאומי ההסתה הגזעניים, החלו לתקוף אנשים שצבע עורם כהה.

רק אז ניסתה הדוברת הנחרצת וחדת הלשון להתחמק מהאחריות לדברים בטענות מגומגמות  כאילו … “דיברה על “תופעה” ולא “על אנשים” – אך קולה בהפגנה היה ברור וחד.

אם היה עוד ספק בענין הנה החלטת ועדת האתיקה של ועדת הכנסת מיום 9.7.2012 – המצטטת את דבריה – מבלי שאלה הוכחשו על ידה – זמן רב לאחר הארועים,  ושם נאמר במפורש כי הדוברת כינתה את הסודנים “סרטו בגוף שלנו”.

 

ועדת-האתיקה-R-9-7-2012-700

 

כפי שיסתבר לימים, [ “הכרותה” עם סרטו של קוונטין טרנטינו … ] כל אימת שהדוברת הנחרצת נתקלת במצב מביך היא מנסה להחלץ ממנו ב”שליפת” איזה שקר מביש במקום להודות בטעותה.

 

קטע מביך אחר בו התראיינה מאוחר יותר לחנוך דאום ובו התייחסותה הלגלגנית [ שימו לב למימיקה ] של הדוברת.

 

קישור ישיר

 

 

.

 

_________________________________

פוסטים ב:  “פשיסטניות ישראליות”

__________________________________

[3.5.1] מירי – אני שמחה להיות פשיסטית

[3.5.2] מירי – הסודנים סרטן בגוף האדם

[3.5.3] ומירי וה[צ]חוק

[3.5.4] מירי וחופש הדיבור לגידי אורשר

[3.5.5] מירי והשמלה הלבנה

[3.5.6] איילת ובושם המנחה למלך

[3.5.7] איילת… ואל תסתכל בקנקן …

 

 

המשך יבוא….

 

.

 

תרום תרומתכם תתקבל בתודה ובהערכה

תרומה צנועה שלכם, תהא עבורנו אות וסימן, כי ה"מילים" שלנו שיצאו מן הלב והושקעו בהבאתם מאמצים רבים, ושעות עבודה רבות הגיעו ונגעו לליבכם - וכי עמלנו ומאמצינו נשאו פרי ולא היו לשווא ועל כך תבואו על הברכה.

Be Sociable, Share!

אין תגובות

כתיבת תגובה

Google Translator
Font Controller

+(reset)-

…….[ צ ו ה ר ]…….
מבט אחר; אפשרויות שונות ; תובנות נוגדות ; הערות מועילות; הארות בונות; מחשבות בלתי-מסורקות; אסוציאציות חתרניות; ועוד...ועוד....