קישור ל- goto facebook page
היום 19.04.2024, 23:37. באתר "מילים" 652 פוסטים ובהם 820,342 מילים. { לשם השוואה: לפי ה'ויקיפדיה' בתנ"ך כולו יש 306,757 מילים...}
קטגוריות
  • אין קטגוריות


[3.4.1.1] “תנו למילים לנצח”

19 בנובמבר, 2012

.

כתבה קצרה זו פורסמה בעתון ביום 19.11.2012 – הוא היום השישי למה שכונה “מבצע עמוד עשן” שהחל עם חיסולו [ בחיסול ממוקד] ביום 14.11.2012של אחמד געברי – מפקד הכח הצבאי של חמאס.

כותרת העתון “ישראל היום” היתה:

זירת רצועת עזה התחממה באופן מידי  והחלו שיגורי רקטות שהתגברו בימים הבאים, ופגעו לא רק בישובים ב”עוטף-עזה” אלא הגיעו עד לבאר שבע. במקביל תקיפות חיל האויר על עזה 

האווירה התחממה, גויסו כוחות מילואים ומספר הרקטות שנורו לעבר ישראל גדל כמו גם תקיפות חוזרות ונשנות של חיל האויר בעזה. הקונפליקט צבר תאוצה והאש המשיכה ואף גברה. רקטות נורו לעבר ערים במרכז, נפגע בית מגורים בראשון לציון וכן נשצעו אזעקות אמת בתל-אביב טבגוש דן.

ביום 19.11.2012 פחת מספר הרקטות והתקיפות מן האויר – למרות שרקטות נורו לעבר גוש דן.

על רקע זה חתמו אנשי רוח כמצוין בכתבה שבראש פוסט זה  על עצומה שכותרתה “תנו למילים לנצח” וזה במקביל לנסיונות להגיע להבנות לקראת הפסקת אש בתיווך המצרים.

באותו יום – העליתי מתוך הזדהות מלאה עם תוכנה ותוכן העצומה – את תצלום הכתבה – לאתר כמחווה [ וכתרומתי הצנועה ביותר לקרוא להפסקת אש ולהדברות.

על כך אני גאה.

יומיים לאחר פרסום דבר העצומה והפרסום בעתון – הוסכמה והוצהרה בקהיר הפסקת אש בתיווכה של הילרי קלינטון, – שרת החוץ של ארה”ב יחד עם מוחמד כאמל עמר, שר החוץ המצרי.

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, שר הבטחון אהוד ברק ושר החוץ אביגדור ליברמן הוסיעו באותו יום בירושלים על הסכמת ישראל להפסקת האש.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תרום תרומתכם תתקבל בתודה ובהערכה

תרומה צנועה שלכם, תהא עבורנו אות וסימן, כי ה"מילים" שלנו שיצאו מן הלב והושקעו בהבאתם מאמצים רבים, ושעות עבודה רבות הגיעו ונגעו לליבכם - וכי עמלנו ומאמצינו נשאו פרי ולא היו לשווא ועל כך תבואו על הברכה.

Be Sociable, Share!

תגובה אחת

  • אורנה רינת הגיב:

    כל הכבוד, אני תמיד תמהה איך אנשים מאוד אינטליגנטים שרגישים כל כך לאמנות ומוסיקה הופכים לפטריוטים אוטומטיים נטולי ביקורת ומחשבה בכל פעם שיורים. כשהכל שקט לא מעניין אותם שמדינתם מבצעת עוולות באופן שיטתי בשמם. כמו ילדים קטנים ברור להם ש”הם” רעים ופרימיטיבים ואנחנו נאורים וצודקים, למרות שכל מי שלומד את ההיסטוריה של האזור ועוקב אחרי מה שישראל עושה בשטחים יודע שיש לנו תרומה משמעותית מאוד למצב. מפריע לי שאנשים שרגישים כל כך לאתסטיקה מפרידים בין מוסר לאמנות. תודה על הסירוב להיכנע להפרדה הזאת

כתיבת תגובה

Google Translator
Font Controller

+(reset)-

…….[ צ ו ה ר ]…….
מבט אחר; אפשרויות שונות ; תובנות נוגדות ; הערות מועילות; הארות בונות; מחשבות בלתי-מסורקות; אסוציאציות חתרניות; ועוד...ועוד....