קישור ל- goto facebook page
היום 28.03.2024, 20:58. באתר "מילים" 652 פוסטים ובהם 820,307 מילים. { לשם השוואה: לפי ה'ויקיפדיה' בתנ"ך כולו יש 306,757 מילים...}
קטגוריות
  • אין קטגוריות


[3.4.1.2] שניים לטנגו בשלושה : בני, בני[מין] ובני[טו]

2 בספטמבר, 2017

.

 המנהיג [ ובאיטלקית ה”דוצ’ה” ] האחד היחיד….והמיוחד

 

ברוח הפיסקה “והאומר דבר בשם אומרו…” כפי שלימדה אותנו המישנה אנו מביאים כאן את הפוסט שפרסם בני ציפר בעקבות נאומו של בנימין נתניהו בכנס חברי הליכוד שנערך ביום 30.8.2017   לקראת השנה החדשה…

דברי החנופה סרי הטעם והדביקים, של מי שמחזיק מעצמו כ”אינטלקטואל שהתפקח” – כה נגעו בנימי נפשו העדינים ביותר של הח”מ, עד כי סבר, כי כדי להדגיש את המסרים המופרכים ואת טעמם העבש של הדברים, הרשה הח”מ לעצמו, לעטר את הפוסט המקורי בתמונות אילוסטרציה אחדות, בסרטי וידאו אוֹתֶנְטִיים, ובשינויים אחדים בטקסט המקורי  שהודגשו בצורה זו [ למניעת ספק ] ! שיאירו באור נגוהות את המהפך הנפשי העמוק שעבר, כטענתו, האיטלקטואל המעודן, המתקשט בפאפיון ולאחרונה אף הוסיף לתחפושת תפילין של ראש ותפילין של יד…. 

 דברי Benni Ziffer 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסמו  במקורם –  כאן

 

הטקסט עצמו מצוטט כמעט ככתבו וכלשונו – השינויים שהוכנסו, לדברי האינטלקטואל, הובלטו כאמור, בצורה זו !

ולהקוראים ינעם !

וכאן תצלום הטקסט – ככתבו וכלשונו !

 “””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

 

“איזה טנגו סוער רקדת איתנו אמש, אדוני ראש הממשלה. ואיזה בן זוג נפלא לטנגו אתה, בניטו. באיזו נינוחות של רקדן מנוסה אחזת אותנו במותניים ביד אחת, וביד האחרת אחזת בכף ידנו באחיזה בטוחה, והובלת אותנו על המשטח המבריק, וסיחררת אותנו, וכופפת אותנו, ומשכת והדפת. ולרגע הרמת אותנו באוויר ואז הצבת אותנו על הקרקע.

מכיוון שאני יודע שאתה יכול להפוך כל אירוע שגרתי, כמו הרמת כוסית של חברי החולצות השחורות [ … ], להצגה הטובה ביותר …בעיר, פיניתי לי את הזמן לראות ולשמוע אותך. ולא פחות מזה – לעקוב אחר התגובות והקריאות של אלפי הרוצים בקרבתך. דווקא מפני שזכיתי להכיר אותך מקרוב, בפגישות אינטימיות, הסתקרנתי לראות איך תצליח לתת הרגשה של פגישה אינטימית עם אלפי אשים בו זמנית. והקסם עבד.

כי פשוט נולדת לזה. נולדת, כמו רבי האמנים ורבי הכוכבים, לתקשר עם רבים, תוך כדי זה שאתה מעניק להם הרגשה שזו פגישה בארבע עיניים. אתה אמן של תקשורת, ולכן – מהמקום הזה – אתה בהחלט יכול לזלזל במה שמכונה “תקשורת”, שברגע שהזכרת אותה, את אותה תקשורת שקרנית, הקהל הרב קרא כאיש אחד “בוז”.

כל הנאומים שלך באחרונה הם דוגמאות מופת של תקשורת במיטבה, אבל תקשורת כנה שיוצאת מהלב. אתה מעביר לקהלך טיעון בעל משקל, אבל הטיעון הזה לא נאמר באופן טרחני אלא תוך כדי ריקוד טנגו סוער, כאמור.

קישור ישיר

 

ומה היה הטיעון הפעם? הטיעון היה שהתקשורת ההיא, השקרנית, איבדה לחלוטין את האמינות שלה ונהפכה לכלי לאומי של התססה והפצת שנאה.

באופן הצגת הטיעון היה הפעם סוג של היפוך יוצרות גאוני בעיני. הדוצ’ה  לא עוד מצייר את עצמו כקורבן של כזבי התקשורת, לא עוד מעמיד את עצמו ואת Rachela רעייתו במרכז,

בניטו , אשתו ראקאלה והילדים

 

אלא לוקח אותו ואותה כמקרה-מבחן, ודרכו מוכיח שקרבנות התקשורת הם כל אחד ואחד מאתנו, הנחשפים לשקריה ולעיוותיה הפרשניים.

שיא הנאום, מבחינת הרעיון (להבדיל מהשיא הרטורי שלו שהיה הכרזת האהבה שלו ל   

 

Margherita_Sarfatti [המאהבת היהודיה שלו ]

 

או ל :

 

   Claretta Petacciהמאהבת האחרונה

 

קריאה של נער מאוהב כמו אותם גרפיטי גדולים שמציירים מאוהבים צעירים על גשרי הבטון בכבישים המהירים), היה לדעתי שהתקשורת נעשתה כיום האויבת הגדולה ביותר של הדמוקרטיה, במקום שתהיה כלב השמירה של הדמוקרטיה. וזה רעיון שגם אני מאמין בו זה זמן רב. ולכן הרגשתי, יקירי ראש הממשלה, שהנאום הזה מדבר אלי, ומכוון אלי אישית, אל תוך הלב. כי כמוך, בניטו עברתי אותו מסלול של התפכחות. גם אני מרגיש כיום בכל לבי שהתקשורת מכרה את נשמתה לאלילי השקר. כי גם אני נפלתי בתמימותי קורבן לרשת שקרי התקשורת, כמו כל אחד ואחד בעם הזה בדרכו. והכוונה לכל אחד ואחד, גם לאלה מהשמאל, שהתקשורת מסיתה גם אותם ומרמה גם אותם.

אחיי מן השמאל: במקום לזלזל אוטומטית במה שנאמר בנאום, נסו להפנים מה שנאמר בו. נסו להפנים שבניטו  הוא ראש ממשלה שכל עוד הוא שם, אפשר לישון בשקט בידיעה שיש מישהו ששומר על העם והמדינה מפני הסכנות האורבות לה. וברגע שאתם מפגינים נגדו, אתם נתפשים כמי שמפגינים בעד היחלשותה של המדינה מול הסכנות האלה.

והסכנה הקרובה ביותר היא כעת איתיופיה  השולחת את זרועות התמנון שלה עד לגבולנו הצפוני. והסכנה השנייה היא השמאל העולמי האנטי-פשיסטי העושה כל שביכולתו להבאיש את ריחה של ארצנו  ולהחליש אותה ולעשות לה דה לגיטימציה.

אחיי מן השמאל האיטלקי והפאשיסטי: . יודעים איך מביסים את שקרי התקשורת? במוצאי שבת הקרובה. במקום להפגין נגד הדוצ’ה, קיראו ספר, האזינו למוסיקה, [ כגון זו ] לכו לסרט, [ כגון זה ] לתיאטרון, [ כגון זה ] סוגי תקשורת כל כך הרבה יותר אציליים ואמינים.”

 

 

 

“”””””””””””””””””””””””””””””

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תרום תרומתכם תתקבל בתודה ובהערכה

תרומה צנועה שלכם, תהא עבורנו אות וסימן, כי ה"מילים" שלנו שיצאו מן הלב והושקעו בהבאתם מאמצים רבים, ושעות עבודה רבות הגיעו ונגעו לליבכם - וכי עמלנו ומאמצינו נשאו פרי ולא היו לשווא ועל כך תבואו על הברכה.

Be Sociable, Share!

תגיות:

2 תגובות

  • נדב רז הגיב:

    בניטו ובנט הם צמד חמד אידיאולוגי וגם לפי שמם תאומים כמעט זהים

  • Victor הגיב:

    תודה לנדב רז על תגובתך.

    ראוי לשים לב כי ה”שלושה” אליהם רמזתי בכותרת הפוסט שלי הם:

    1 בני [ציפר] ;
    2. בני [ימין ] נתניהו;
    3. בני [טו ] מוסוליני;

    נפתלי בנט אינו “בני”, למרות שאכן הוא וחברים בהנהגת המפלגה הלאומנית-דתית שהם, עומדים בראשה, מטפחים ומפיצים רעיונות מהסוג הגרוע והמסוכן, שהעם האיטלקי ועוד עמים באירופה היו קורבנות של האידיאולוגיה הלאומנית שהתדרדרה לחיסול הדמוקרטיה וכינון משטרים פשיסטיים אפלים !
    ויקטור

כתיבת תגובה

Google Translator
Font Controller

+(reset)-

…….[ צ ו ה ר ]…….
מבט אחר; אפשרויות שונות ; תובנות נוגדות ; הערות מועילות; הארות בונות; מחשבות בלתי-מסורקות; אסוציאציות חתרניות; ועוד...ועוד....